28 Kasım 2007 Çarşamba

ingilizce msn nickleri

in flames - satellites and astronauts
(alevler içinde - uydular ve astronotlar)

buy me a trip to the moon (beni aya yolculuğa götür)
so i can laugh at my mistakes (böylece hatalarıma gülebilirim)

i can see the end from here (buradan sonu görebiliyorum)
from this perspective it looks kind of silly (bu açıdan oldukça salak görünüyor)
satellites and astronauts (uydular ve astronotlar)
tell me there are greater things ahead (ötede daha büyük şeyler olduğunu söyleyin)

since the day of my departure (ayrıldığım günden beri)
i've been stumbling through reality (gerçekliğe takılıyorum)
i play my symphony in reverse (senfonimi tersten çalıyorum)
in search for that special path (o özel yolu bulabilmek için)

be gentle to the tear in this i (içimdeki gözyaşlarıma nazik ol)
lonesome arms, lost its wings again (yanlız kollar, kanatlarını tekrar kaybetti)

make me feel like a man (erkek gibi hissetmemi sağla)
a silent cry from the middle of hell (cehennemin ortasında sessiz bir ağlayış)
i - the irony - i promise, i'll be mature (ironiyim, söz veriyorum, olgun olacağım)
so please, invite me to your shelter again (o yüzden lütfen, beni korumana tekrar davet et)

been hiding since i heard "never" ("asla" dediğinden beri saklanıyorum)
take me back to yesterday, i need to grow (beni düne geri götür, büyümem gerek)

steal my mask and make me pay (maskemi çal, ve bana ödet)
i need a new skin (yeni bir deriye ihtiyacım var)
i'm going insane (çıldırıyorum)

Hiç yorum yok:

 
eXTReMe Tracker